♥♥♥اس ام اس دلشکسته♥♥♥


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



(..')/♥ ♥('..) .\♥/. = .\█/. _| |_ ♥ _| |_ ✘تلخ اســــت شــــــب خـــــواب کســـــی را ببیــنی که تمام وجودت اســـــــت امادستش در خواب در دست دیگــــــــــــری است...✘ قصـــــــه ی ✘شــــــب ها تلـــــخ✘ من از اونــــــجایی شــــــــروع شـــــد که جـــــای آغوشــــــت قرصــــــــــهای اعــــــــصاب ارومـــــــم کرد لعنتـــــــــــی

عمل کرد سایت sms-sms

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان sms-sms و آدرس sms-sms.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 445
بازدید کل : 45466
تعداد مطالب : 116
تعداد نظرات : 144
تعداد آنلاین : 1























استخاره با قرآن کریم
دریافت کد استخاره آنلاین

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جست و جوی گوگل

کد ِکج شدَنِ تَصآوير

<-PollName->

<-PollItems->

src="http://LoxBlog.Com/fs/clocks/02.js">

آمار مطالب

:: کل مطالب : 116
:: کل نظرات : 144

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 13
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 13
:: بازدید ماه : 445
:: بازدید سال : 1199
:: بازدید کلی : 45466

RSS

Powered By
loxblog.Com

اس ام اس عاشقانه/لاو

♥♥♥اس ام اس دلشکسته♥♥♥
چهار شنبه 7 / 7 / 1393 ساعت 1:22 | بازدید : 203 | نوشته ‌شده به دست mehrzad | ( نظرات )

دل كه رنجيد از كسي خرسند كردن مشكل است

 

شيشه بشكسته را پيوند كردن مشكل است


* * * * * * * * * * اس ام اس * * * * * * * * * * * * *


خيلي ها نفرين ميکنن ... تلافي ميکنن... اما نه ... نفرين من ...

 

الهي اوني که دوستش داري تنهات نذاره ...

 

تلافي من .... ميرم تا به اون برسي ...

 

سره راهت نباشم ... راستي ... قد من

 

دوست داره ...

 

* * * * * * * * * * *اس ام اس * * * * * * * * * * * *


يك روز فكر ميكردم اگر او را با غريبه اي ببينم شهر را به اتش ميكشم اما امروز براي ديدنش

 

حاضر نيستم حتي كبريتي روشن كنم


* * * * * * * * * * *اس ام اس * * * * * * * * * * * *


دلم را مبتلايت کرده بودم

 

خودم را خاک پايت کرده بودم

 

ندانستم که بي مهري وگرنه

 

همان اول رهايت کرده بودم !

 

* * * * * * * * * *اس ام اس * * * * * * * * * * *


به تو سپرده بودمش ، با هزار و يک اميد ....

 

وحالا براي هزار و يکمين بار

 

دلم را مي برم تا شکستگي اش را گچ بگيرند !!!

 

* * * * * * * * * * *اس ام اس * * * * * * * * * * * *


گاهي شکستن دلي کمتر از آدم کشي نيست .

 

چند روزيست که اين دل ميشکند.

 

اه....

 

تو هميشه ميشکني و من هميشه فراموش ميکنم مگر تو انها را زنده کني.

 

اما نميدانم چرا اين دفه نميتوان فراموش کنم.

 

شايد دگر از قلبم،تکيه نباشد براي محبت و فراموشي آن.

 

* * * * * * * * * * *اس ام اس * * * * * * * * * * * *




:: برچسب‌ها: ♥♥♥اس ام اس دلشکسته♥♥♥ ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
ابی در تاریخ : 1393/7/8/2 - - گفته است :
مرسی خیلی خیلی خیلی قشنگن

<-CommentGAvator->
لاله در تاریخ : 1393/7/8/2 - - گفته است :
مرسی سایتتون بسیارقشنگه

<-CommentGAvator->
سونیا در تاریخ : 1393/7/7/1 - - گفته است :
واقعا قشنگ بود
پاسخ:مرسی چشمات قشنگ میبینه


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: